Ads 468x60px

12322

23

Labels

17 Ekim 2016 Pazartesi

Kadın dırdırı




kadın dırdırının evrende yer alan tüm canlıların psikolojisini bozduğuna daima inanırdım ama bunu bir kedide görmek çok garip geldi. neyse olayı anlatıyorum,

yeni taşındığım apartmanda yan komşum oldukça huysuz, sevimsiz, psikopat, çölde karşınıza çıksa elinden su içmeyeceğiniz terslikte bir kadın. saatlerce balkonda telefonda konuşur ve kullandığı küfürleri adana da bile duymadım arkadaşlar, gerisini siz düşünün. en son telefonda konuştuğu kişinin hacı amcasının giydiği parmak arası terliğe sövdü, ilk başta garipsedim ama kadını gözümün önüne getirince pek yadırgamadım. neyse bu ayrı bir konu başka zaman anlatırım, kediye dönelim.

bir gece tv başında uyukluyorum, bir elimde tv kumandası diğer elde jelibon. tam bir depresyon havasındayım. balkonun kapısından tık tık ses geliyor, rüzgardır falan dedim üşengeçlikten ilk başta kalkmadım. 4-5 dk sonra balkon kapısından dave lombardo twin atar gibi pıtır pıtır sesler gelmeye başladı, meraktan kalktım baktım kedinin biri kapı tıklar gibi ön patisiyle "beni içeri al lan şerefsiz" der misali kapıya tıklatıyor. aldım keratayı içeriye, kanepenin üst kısmına çıktı ve direk uyudu. tabii olayın şaşkınlığı var, ilk başta sokak kedisi sandım ama 5 kat nasıl çıkacak ulan dedim, yan katın kedisi olduğunu tahmin ettim. 

kedi kılını kıpırdatmadan saatlerce uyudu arkadaşlar. sevince bile gözlerini açmıyor namussuz, önüne yemekler koydum sütler koydum balıklar koydum yine uykusunu bozmadı. neyse baktım sallamıyor odama gittim uyudum. sabah uyandığımda kedi ona getirdiğim yemeklere dokunmadan gitmişti.

aradan bir hafta geçti, teyze yine balkonda yukarıda gezegen melek şeytan bırakmadan sövüp durmakta. 30dk vs geçti, tekrardan kapı tıkırdamaya başladı. o an olayı çözdüm, kedi huzur bulmak için kaçıyordu. dünyanın en tehlikeli en yıpratıcı silahı olan kadın dırdırı kediyi bunaltmıştı. kedi sadece uyumak için geliyordu bana. kapıyı açtım, içeriye girdi ve kanepenin üst köşesine mekanına kıvrıldı uyudu tekrar. yeni bir şehirde olduğumdan bu aralar evde biraz yalnızım, şimdilerde de ya konser videosu vs izliyorum ya da sevdiğim plaklara göz atıyorum. kediye floyd ismini verdim, konserleri birlikte izliyoruz. konser boyu ona bir şeyler anlatıyorum, o da aynı mükemmellikte beni umursamıyor zerre kadar umurunda değilim. 

bir çeşit erkek dayanışması içindeyiz, bunaldıkça bana geliyor. artık ben konuşurken gözünü açmaya başladı, yavaştan kanki oluyoruz sanırım. 


yazımın ekşi sözlük linki; https://eksisozluk.com/entry/63545615

Hiç yorum yok:

 
 
Blogger Templates